כשרות לשולחנות שוק – מה צריך לדעת?

כשרות
האם צריך הכשר לשולחנות שוק? במאמר הבא נדבר על כשרות לשולחנות שוק, למי זה מתאים, ואיך לבחור את השולחן שוק ואת האוכל. המשיכו לקרוא

תוכן עניינים 

שולחנות שוק לאירועים הם ללא ספק הדבר הבא שרק מוסיף ומשתדרג עם הזמן.

כיום אנחנו עדים לביקוש חסר תקדים לשולחנות שוק שיוצבו באירועים. כאשר זה בעצם התקרובת לאירוע ואם יש לכם שולחן כזה, הסעיף הזה של האוכל באירוע יהיה סגור.

השאלה היא למי מתאים שולחן שוק? לאיזה סוג של אירועים ושאלת השאלות, האם מדובר בשולחן כשר וכזה שאפשר להציע אותו גם לאנשים שומרי כשרות? כל התשובות לכל השאלות שלכם, בהמשך.

האם שולחן השוק היא אופציה גם לשומרי כשרות?

שולחן שוק ובאופן כללי אוכל לאירועים חייב להתאים לאוכלוסייה רחבה, כולל שומרי כשרות. רק כך כולם יוכלו ליהנות מהארוחה ומהאירוע ללא פקפוק.

שולחנות השוק שאנחנו מציעים הם בהחלט עונים על ההגדרה כאשר מדובר באוכל שהוא כשר למהדרין. באירועים שלכם האורחים יוכלו ליהנות מארוחה מעולה בטעמים הטובים ביותר כאשר הכול יהיה גלאט כשר!

 

למי מתאים שולחן שוק?

שולחן שוק הוא שולחן המכיל את כל הכיבוד ואת כל התקרובת שאתם רוצים להגיש באירוע שלכם. על השולחן מגישים את כל מה שרוצים להגיש באירוע. שולחן השוק עשוי להכיל בשרים, תוספות, סלטים, קינוחים ולמעשה את כל מה שאתם רוצים להגיש לאורחים שלכם כאשר הכול מונח, מאורגן מוכן ומזומן בשולחן שוק המרכזי.

שולחן שוק יכול גם להיות חלבי כשהוא יכלול מאכלים שונים מהמטבח החלבי, כמו פוקאצ'ות מיוחדות, סלטים, פסטות, גבינות ומטבלים חלביים, קינוחים על בסיס שמנת וכן הלאה. למידע נוסף »

את שולחן השוק אתם יכולים להעמיד בכל סוג של אירוע. החל ממסיבות יום הולדת וכלה באירועים גדולים כמו אירועי בר מצווה, בת מצווה, חינה או חתונה.

איך בוחרים את שולחן השוק?

הבחירה בשולחן השוק חייבת להיעשות מתוך התחשבות בעיתוי בו ייערך האירוע, אופי המשתתפים וכך גם המחיר שאתם רוצים לשלם על האירוע. שולחן השוק אמור להתאים לגיל המשתתפים ולתת מענה לכל שכבה בהתאם. כי אוכל לילדים זה ממש לא כמו אוכל למבוגרים למשל.

» כמה עולה שולחן שוק [מחיר] «

כך גם לשעה ביום יש משמעות כאשר חשוב להתאים את השולחן בהתאם לשעה הרצויה.

 

אולי יעניין אותך לקרוא:

שולחנות שוק לאירועים
מחבר המאמר
המאמר נכתב ע"י צוות שולחנות שוק, אנו עוסקים בשירותי שולחנות שוק לכל סוגי האירועים: מסיבות רווקות, בר/בת מצווה, ערבי חברה וגיבוש, ימי הולדת, כנסים, השקות, תערוכות, חתונות ועוד… לקרוא עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.
איך להכין שולחן שוק

איך להכין שולחן שוק?

מתכננים אירוע עסקי? מפגש משפחתי? רוצים להכין שולחן שוק ייחודי ומפנק לאורחים? לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר. שולחן שוק היא בחירה מוצלחת ומתאימה שתיתן לכם תמיד את המענה המדויק. שזה אומר אוכל טוב וטעים, הגשה נוחה ואסתטית וכמובן גם אורחים מרוצים.

קרא עוד »
מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק? שולחן שוק הפך זה מכבר לאופציה המועדפת בקרב רבים שרוצים להגיש את התקרובת של האירוע בצורה ייחודית ושונה מהמוכר. המשיכו לקרוא…

קרא עוד »
שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן שוק כבר הפך מזמן לאופציה מועדפת הן עבור מארגני האירועים והן עבור האורחים. כמעט ואין מי שלא מתלהב משולחן שוק באירוע. השולחן הצבעוני העמוס בכל

קרא עוד »