עיצוב שולחן שוק – כך שיתאים לאירוע המושלם

עיצוב שולחן שוק
מתכוננים לקראת אירוע? אתם בטח רוצים להרשים את האורחים שלכם בשולחן שוק מפואר ומעוצב, מה שיעניק להם את ההרגשה שהשקעתם בשבילם, חשבתם עליהם ורציתם עבורם את הטוב ביותר.

תוכן עניינים 

עיצוב שולחן שוק כזה שיעשה הרבה רושם כשהאורחים שלכם ייכנסו לאירוע. השולחן יקרוץ להם וימשוך אותם להתקרב לשולחן ולטעום מכל השפע.

חשוב לדעת כי לפני הכול, העיצוב של השולחן הוא זה שמשחק בתפקיד החשוב ביותר. העיצוב הוא זה שעושה למעשה את הבדל בין שולחן שוק מוצלח לבין שולחן שוק שהוא אינו כזה. כי מה לעשות, אנחנו אוכלים בין היתר גם עם העיניים.

עיצובים של שולחן שוק שיעשו אותו ל – וואו!

ישנן סגנונות שונים לעיצובים של שולחנות שוק. יש את העיצוב – מרכז הבמה. ויש את העיצוב המכונה OCD.

נפרט על שתי האפשרויות:

מרכז הבמה – בעיצוב מהסוג הזה יהיה לנו במרכז השולחן את המנה המרכזית. כאשר סביבו תניחו את כל התוספות, את הסלטים, את המטבלים השונים וכן הלאה. אם יש לכם יותר משחקן ראשי אחד, יהיה עליכם לדאוג שגם אלו יעמדו במרכז השולחן.

עיצוב OCD – עיצוב זה דוגל בסידור המאכלים בקבוצות מסודרות על פי צבעים כאשר הכול מונח בשורות ישרות ומסודרות זה לצד זה. המראה המעוצב והנקי יהפוך את כל העיצוב למרשים, מזמין ומגרה במיוחד.

 

תוספות שמשדרגות את העיצוב

תמיד תוכלו לשדרג את שולחן השוק עם תוספות מיוחדות, כמו: כיתובים שתצרו עם האוכל כמו ברכות מזל טוב, שמות של חתן או כלת האירוע וכן הלאה.

מלבד זאת תוכלו לשלב כלים מיוחדים עם הגבהות, מעמדים מיוחדים או אפילו לוח גיר שמשתלב היטב עם כל הקונספט הזה של שולחנות שוק.

מעבר לכל הדברים הללו, חשוב מאוד להנגיש את הכול לאורחים שיהיה להם נוח ונעים לאכול. זה אומר שיש לדאוג לכלי הגשה נגישים, מפיות לניגוב הידיים, מנות ביס קטנות וכן הלאה.

 

שולחן שוק מאורגן מול שולחן שוק מבולגן

כאשר מדובר בעיצוב של שולחן שוק, המטרה העיקרית היא ליצור שולחן שיעורר תיאבון ויגרום לכולם לגשת ולהתכבד. ברוב המקרים שולחן השוק יכלול הרבה מנות מסוגים שונים. מאפים לצד תבשילים, מטוגנים לצד סלטים חיים. ובקיצור אפשר בהחלט לדמיין את כל המכלול הזה כשהם יוצרים שולחן מאוד מבולגן וממש לא נעים לעין. מצד שני, אם רק מתכננים את השולחן בצורה הנכונה. השולחן עשוי להפוך לתוצר מאורגן, מרשים אסתטי וכזה שפשוט מושך את האורחים לבוא ולקחת.

ברור ששולחן מבולגן ממש לא יעשה את העבודה והאורחים לא יתפתו כלל לגשת ולהתכבד מהמנות.

כדי ששולחן השוק אכן יהפוך לכוכב האירוע מהצד החיובי של העניין, חייבים להשקיע בעיצוב שלו.

זה אומר תכנון מוקפד של העיצוב כולו כמו גם עיצוב נגיש ונוח שיאפשר לכל אורח לבוא וליטול את המנה שלו. רוצים להזמין שולחנות שוק לאירועים? הגעתם למקום הנכון.

 

אולי יעניין אותך לקרוא:

שולחנות שוק לאירועים
מחבר המאמר
המאמר נכתב ע"י צוות שולחנות שוק, אנו עוסקים בשירותי שולחנות שוק לכל סוגי האירועים: מסיבות רווקות, בר/בת מצווה, ערבי חברה וגיבוש, ימי הולדת, כנסים, השקות, תערוכות, חתונות ועוד… לקרוא עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.
איך להכין שולחן שוק

איך להכין שולחן שוק?

מתכננים אירוע עסקי? מפגש משפחתי? רוצים להכין שולחן שוק ייחודי ומפנק לאורחים? לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר. שולחן שוק היא בחירה מוצלחת ומתאימה שתיתן לכם תמיד את המענה המדויק. שזה אומר אוכל טוב וטעים, הגשה נוחה ואסתטית וכמובן גם אורחים מרוצים.

קרא עוד »
מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק? שולחן שוק הפך זה מכבר לאופציה המועדפת בקרב רבים שרוצים להגיש את התקרובת של האירוע בצורה ייחודית ושונה מהמוכר. המשיכו לקרוא…

קרא עוד »
שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן שוק כבר הפך מזמן לאופציה מועדפת הן עבור מארגני האירועים והן עבור האורחים. כמעט ואין מי שלא מתלהב משולחן שוק באירוע. השולחן הצבעוני העמוס בכל

קרא עוד »