שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן קינוחים בסגנון שוק

תוכן עניינים 

שולחן שוק כבר הפך מזמן לאופציה מועדפת הן עבור מארגני האירועים והן עבור האורחים. כמעט ואין מי שלא מתלהב משולחן שוק באירוע. השולחן הצבעוני העמוס בכל טוב שמצפה ומזמין את כל האורחים לגשת ולהתכבד.

שולחן קינוחים זה רעיון מתוק ומומלץ במיוחד!

שולחנות השוק כבר כבשו מזמן את שוק האירועים. אנחנו רואים כי יותר ויותר אנשים בוחרים להגיש בפורמט הזה את האוכל באירוע.
אנחנו פוגשים את שולחן השוק גם באירועים עסקיים וגם במסיבות יום הולדת. גם במסיבות אירוסים ואפילו במסיבות בר מצווה.
כי שולחן השוק הוא דבר מאוד אוניברסלי. אתם יכולים לבחור לעצמכם שולחן שוק מכל סוג ולכל מטרה כאשר התקרובת המוגשת על גבי השולחן יכולה להיות מגוונת מאוד ושונה מאירוע לאירוע.

 

מה מגישים בשולחן שוק?

אז מה אפשר להגיש בשולחן שוק?

שולחן שוק הוא שולחן שפתוח לכל הצעה, לכל סגנון ולכל סגנון של תפריט ושל אוכל.
שולחן שוק בשרי – אתם יכולים להכין שולחן שוק בשרי עם האוכל הכי קלאסי שיש. זה אומר בשרים מסוגים שונים, תוספות מתבקשות, סלטים מתאימים וכמובן גם לחמים מעניינים.
• שולחן כזה היא ארוחה מושלמת שתשביע את כולם וכולם ייהנו להתכבד מהמנות.
שולחן שוק חלבי – שולחן שוק חלבי היא אופציה מעולה ומוכרת גם כן. אנשים רבים מעדיפים היום להגיש אוכל חלבי באירועים כי באוכל החלבי שי הרבה מאוד מה לחדש וכיצד לגוון.
• שולחן שוק חלבי עשוי להיות טעים ומרהיב במיוחד והוא עשוי לתת מענה יעיל גם לאנשים שומרי כשרות. כי האוכל החלבי הוא הרבה פחות בעייתי ביחס לאוכל הבשרי עבור שומרי הכשרות.
שולחן שוק צמחוני – שולחן השוק הצמחוני האו שולחן שעשוי גם כן לתת לכם מענה איכותי וטעים במיוחד והוא כמובן מתאים לאנשים שמתנזרים ממזון שבא מן החי. עם זאת הוא מתאים גם לשומרי כשרות וכך יש מענה באירוע לכל סוגי הקהלים ולאורחים השונים.
שולחן קינוחים – שולחן קינוחים נחשב אמנם לשולחן קליל יותר ביחס לשולחנות ארוחות שלמות ומורכבות כפי שתיארנו לעיל. עם זאת יש את האירועים אשר בהם אנשים רוצים להגיש לאורחים תקרובת קלילה יותר על בסיס של קינוחים ושל מתוקים. אלו יכולים לכלול מנות מתוקות של פירות, שייקים, רפרפות שונות וכמובן גם עוגות קינוח.
שולחן שוק קינוחים כזה יכול לבוא גם בתוספת לשולחן שוק שמציע אוכל מהסוג שהרחבנו עליו לעיל כאשר לאחר הארוחה יגיע תורו של שולחן השוק של הקינוחים.

 

שולחן מתוק עם טעמים שילוו אתכם לאורך זמן

שולחן מתוק היא אופציה מעולה לאירועים אשר בהם חשוב לכם להשאיר את האורחים עם טעמים מתוקים במיוחד של אירוע שלא פוגשים בכל יום.
שולחן מתוק שכזה עשוי להיות מעוצב באופן מדהים ומושך במיוחד וזה כבר יעשה את העבודה אפילו לפני שתטעמו.

 

שולחנות שוק לאירועים
מחבר המאמר
המאמר נכתב ע"י צוות שולחנות שוק, אנו עוסקים בשירותי שולחנות שוק לכל סוגי האירועים: מסיבות רווקות, בר/בת מצווה, ערבי חברה וגיבוש, ימי הולדת, כנסים, השקות, תערוכות, חתונות ועוד… לקרוא עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.
איך להכין שולחן שוק

איך להכין שולחן שוק?

מתכננים אירוע עסקי? מפגש משפחתי? רוצים להכין שולחן שוק ייחודי ומפנק לאורחים? לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר. שולחן שוק היא בחירה מוצלחת ומתאימה שתיתן לכם תמיד את המענה המדויק. שזה אומר אוכל טוב וטעים, הגשה נוחה ואסתטית וכמובן גם אורחים מרוצים.

קרא עוד »
מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק? שולחן שוק הפך זה מכבר לאופציה המועדפת בקרב רבים שרוצים להגיש את התקרובת של האירוע בצורה ייחודית ושונה מהמוכר. המשיכו לקרוא…

קרא עוד »