איך לבחור שולחן שוק? מבין כל האפשרויות…

איך לבחור שולחן שוק
החלטתם להזמין שולחן שוק לאירוע שלכם, נהדר! אבל איך לבחור את השולחן שוק שיתאים לכם? במאמר הזה אנו נעזור לכם ככל שאפשר...

תוכן עניינים 

שולחן שוק הוא לא דבר חדש. הוא כבר קיים ומככב בהרבה מאוד אירועים ומשדרג את האווירה ואת התחושה באירוע למשהו חדש ובלתי מוכר.

מה זה בעצם שולחן שוק?

שולחן שוק הוא שולחן המוני וצבעוני שמכיל הרבה מאוד אוכל. מנות צבעוניות ומגוונות עם שפע רב וגיוונים, מה שמאפשר לכל סועד ליטול את המנה המתאימה והרצויה לו באותו רגע.

שולחן השוק הוא חוויה מיוחדת לסועדים המגלים את השולחן שוק המרהיב והמסודר. המציע אוכל טוב המוגש בצורה מעוצבת ומסודרת והכי נעימה לעין.

לאיזה סוגים של אירוע מתאים שולחן השוק?

שולחן שוק מתאים לכל סוג של אירוע. אם עד כה נדמה היה ששולחן שוק מתאים רק לאירועים הנושאים אופי קליל. כמו: מסיבת יום הולדת, מסיבת רווקים וכדומה… הרי שהיום אנחנו פוגשים את שולחן השוק גם באירועים גדולים ומכובדים יותר כמו בר מצוות, חתונות, אירועים עסקיים יוקרתיים וכן הלאה.

שולחן השוק יכול להכיל מנות רבות ואף לתת מענה לאירועים גדולים של מאות מנות. מובן שבמקרים מעין אלו יהיה צורך לפתוח יותר משולחן אחד. כדי שיהיו מספיק מנות עבור כל הסועדים.

מה אפשר להגיש על שולחן השוק?

יש הרבה מאוד אפשרויות הגשה בשולחן שוק ואפשר ללכת על כל סגנון. כך למשל אפשר ללכת על שולחן בשרי שיכלול מנות בשר מכל הסוגים. החל ממנות שיורדות ישר מהגריל לצד פרגיות, בשרים מיוחדים ואפילו שניצלים. מובן שאלו ילכו טוב עם סלטים חיים, עם ירקות חתוכים, עם צ'יפס, עם טבעות בצל ועוד ועוד.

אפשר ללכת גם על שולחן שוק חלבי. שולחן שוק חלבי יהיה שולחן מושקע עם הרבה מאוד גיוונים. מה שעשוי להפוך לחגיגה של ממש עם מתוקים, מלוחים, פוקאצ'ות, סלטים, מאפים, קינוחים ועדו ועוד.

בקיצור, כל מה שרק תרצו יוכל להפוך לשולחן שוק אומנותי, ריחני, מגרה ומושך במיוחד.

כך תבחרו את שולחן השוק שלכם

כשאתם באים לבחור את השולחן שוק. אתם צריכים לזכור ששולחן השוק חייב להתאים לסגנון של האירוע, לאופי שלו, לאופי של האורחים, לטעמים המועדפים עליהם. וכמובן לשעה ביום בה נערך האירוע.

  • השעה של האירוע – אם מדובר באירוע הנערך בשעות הבוקר, הרי שלא תוכלו להגיש מנות בשריות כבדות. יהיה עליכם להגיש אוכל קליל כמו ירקות טריים, מאפים, פוקאצ'ות וכן הלאה. באירוע שנערך בשעות הצהריים המאוחרות או הערב, תוכלו ללכת על אוכל בשרי כבד ומושקע והוא יבוא לכולם ממש טוב.
  • הקהל שישתתף באירוע – חשוב להתאים את הארוחה לסוג הקהל. ארוחה לצעירים היא לא כמו אורחה למבוגרים. כאשר במקרים רבים יהיה לכם את השילוב של שניהם והאוכל יהיה חייב לתת מענה לכולם.
  • המטרה של האירוע – יש משמעות רבה למטרה אשר לשמה אתם מתכנסים. אינו דומה אירוע קליל כמו יום הולדת לאירוע מוקפד כמו חתונה. כך גם אי אפשר להשוות בין אירוע עסקי ממותג לבין אירוע גיבוש. בכל סוג של אירוע יש להגיש את האוכל המתאים והנכון ביותר.

שולחן שוק – השחקן הראשי באירוע

אם תשקיעו בשולחן שוק שיהיה מעוצב היטב, ערוך בצורה מסודרת לפי מנות וצבעים, עם הקפדה על צבע נכון של המפה, על הסטייל של הכלים שתניחו ועל כל הסגנון כולו, תוכלו להבטיח שאכן התוצאות תהיינה מרשימות, מגרות, מושכות וגם משביעות. אירוע כזה יוציא את האורחים שלכם מרוצים ושבעים ולא יפסיקו לדבר על האירוע המיוחד שהם חוו.

שווה בהחלט ללכת על הכיוון הזה של שולחן שוק ולהתאים את כל הפרטים הקטנים על פי טעמכם.

 

אולי יעניין אותך לקרוא:

שולחנות שוק לאירועים
מחבר המאמר
המאמר נכתב ע"י צוות שולחנות שוק, אנו עוסקים בשירותי שולחנות שוק לכל סוגי האירועים: מסיבות רווקות, בר/בת מצווה, ערבי חברה וגיבוש, ימי הולדת, כנסים, השקות, תערוכות, חתונות ועוד… לקרוא עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.
איך להכין שולחן שוק

איך להכין שולחן שוק?

מתכננים אירוע עסקי? מפגש משפחתי? רוצים להכין שולחן שוק ייחודי ומפנק לאורחים? לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר. שולחן שוק היא בחירה מוצלחת ומתאימה שתיתן לכם תמיד את המענה המדויק. שזה אומר אוכל טוב וטעים, הגשה נוחה ואסתטית וכמובן גם אורחים מרוצים.

קרא עוד »
מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק? שולחן שוק הפך זה מכבר לאופציה המועדפת בקרב רבים שרוצים להגיש את התקרובת של האירוע בצורה ייחודית ושונה מהמוכר. המשיכו לקרוא…

קרא עוד »
שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן שוק כבר הפך מזמן לאופציה מועדפת הן עבור מארגני האירועים והן עבור האורחים. כמעט ואין מי שלא מתלהב משולחן שוק באירוע. השולחן הצבעוני העמוס בכל

קרא עוד »