איך לבחור שולחן שוק מומלץ?

שולחן שוק מומלץ

תוכן עניינים 

שולחן שוק מומלץ לאירוע. יש דבר כזה? למה בכלל כדאי ללכת על שולחן שוק ואם כן מה הכי כדאי להגיש עליו? על כך ועל סגנונות שונים של שולחנות שוק כאן במאמר שלפניכם.

 

שולחן שוק באירוע זה כבר ממש לא חידוש. ואם עד לא מזמן היה מי שלא באמת הבין מה זה שולחן שוק ומה הקשר של שוק לאירוע, הרי שהיום זה כבר ממש ברור, מוכר מאוד וגם מלהיב במיוחד.
שולחן השוק הוא שולחן שהוא בעצם מהווה שולחן התקרובת והאוכל שמוגש באירוע.
שולחנות השוק מכונים כך בגלל המראה הצבעוני, השפע, הטריות ומגוון המנות המוגשים עליו ממש כמו השוק ובסגנון שלו.
בניגוד לשוק, שולחן השוק יהיה מסודר ומעוצב למופת ויאפשר לכל אורח לגשת, להתרשם, לראוץ מה מוגש על השולחן ולבחור את המנה הרצויה.

 

מה מגישים בשולחן שוק?

כשאנחנו מדברים על שולחן שוק מומלץ אנחנו צריכים להכיר מקרוב את האפשרויות הקיימות ומתוכם לבחור את שולחן השוק שאכן יתאים לאופי, לסגנון, לטעמים ולציפיות של האורחים.
יש מגוון ענק של אפשרויות וטווח רחב מאוד של סגנונות אותם אפשר להגיש בשולחן שוק. למעשה כל סוג של מנה וכמעט כל סוג של אוכל יכול למצוא את מקומו על שולחן השוק. החל ממנות בשר כבדות ועד לממתקים וחטיפים, פירות או שייקים. הכול הולך והכל יכול להתאים. הסוד הוא בהתאמה הנכונה והבחירה המתאימה בהתחשב בכל הפרמטרים אותם ציינו לעיל. בנוסף תמיד יש להתחשב גם בשעה ביממה בה נערך האירוע וכמובן בעונה בשנה. כל אלו אמורים גם כן להשפיע על הבחירה ועל האוכל שיתאים במיוחד לאותו זמן.
אנחנו פה עם מגוון האפשרויות והטעמים.

 

שולחן שוק – הכי מתאים לטעמים שלכם

נציג בפניכם את האפשרויות השונות של שולחנות השוק כדי שתכירו טוב יותר את האופציות הקיימות ותיטיבו לבחור את המתאים והטעים ביותר עבורכם.

שולחן שוק בשרי

טוב. זה הכי קלאסי וגם הכי טעים. אוכל בשרי לאירוע. כאשר אנחנו מדברים על הגשה של אוכל בשרי על שולחן שוק אנחנו למעשה מתכוונים להגשה מאוד ייחודית כאשר אפשר ללכת על מגוון גדול מאוד של סוגים ושל מנות.
אלו יכולים להיות בשרים שזה עתה ירדו מהגריל והם גם יכולים להיות בשרים מטוגנים, צלויים, מבושלים או אפילו נאים. כל אלו יוגשו כמובן לצד מגוון עשיר של תוספות, של סלטים חיים וגם של לחמים טובים.
אין ספק כי שולחן שוק בשרי יותיר טעמים ערבים וטובים בפיהם של כל המשתתפים שייהנו מאורחה יוקרתית ברמה גבוהה. מובן שחובה לשים לב כי מדובר בבשרים איכותיים העשויים בדיוק במידה הנכונה בטוב טעם.

 

שולחן שוק חלבי

הצד החלבי של המטבח מככב מאוד באירועים רבים. כיום כבר החלו להגיש אוכל חלבי גם באירועים רשמיים גדולים אשר בהם תמיד הוגשו מנות בשריות. יש היום אפילו אירועים כמו חתונות אשר בהם מחליף התפריט החלבי את התפריט הבשרי המוכר והידוע.
שולחן שוק חלבי היא אופציה נהדרת ומרשימה להגיש בה את האוכל באירוע. על שולחן השוק החלבי תוכלו לסדר תפריט מגוון ועשיר שישמח את האורחים ויותיר טעמים וזיכרונות ערבים במיוחד מהאירוע.

 

שולחן שוק שניצל

השניצל הוא מנה שמתאימה לכל גיל. כמעט ואין מי שיתנגד למנת שניצל פריכה ועסיסית. כשאנחנו מדברים על שולחן שוק שניצל אנחנו למעשה מדברים על שולחן שיכיל לצד השניצלים הפריכים, החמים והריחניים, גם צ'יפס לוהט, חמוצים, סלטים חיים, פיתות טריות ולחמים שווים. שולחן שוק שניצל היא אופציה מעולה לאירועים מכל הסוגים. ייהנו ממנה ילדים וגם מבוגרים ויברכו אתכם על הבחירה המוצלחת.

 

שולחן שוק המבורגר

ההמבורגר נחשב מאז ומתמיד למנה מחממת ומנחמת שמעניקה תחושה טובה ומשביעה.
ההמבורגר יוגש בדרך כלל לצד צ'יפס פריך, סלט ירקות רענן ומדויק לצד מטבלים שונים שירטיבו את כל הסיפור הזה.
מי יסרב ללחמנייה תפוחה וריחנית, המבורגר עגול ועסיסי יחד עם כל שאר התוספות? נדמה שאין מי שיסרב להתכבד וכל אורח בכל גיל יכין לעצמו את מנתו הרצויה.

שולחן שוק פלאפל

פלאפל. המאכל הכי ישראלי שיש. כל אירוע יתכבד ויתהדר באורחה כזו שמבוססת על פלאפל.
שולחן שוק פלאפל יכיל כמובן את כל מה שתריך כדי להכין פיתה פלאפל טעים.
זה אומר כדורי פלאפל לוהטים ופריכים, רצועות צ'יפס מגרים וסלט ירקות קצוץ בדיוק במידה הרצויה. מובן שיהיו גם שאר התוספות כמו חמוצים, חומוס, סחוג, חצילים, טחינה וכל מה שישלים את התמונה ואת המנה.

שולחן שוק פריקסה

הפריקסה הוא מאכל תוניסאי. מדובר בלחמנייה מטוגנת אותה ממלאים בכל טוב. כמו למשל טומנה, תפוחי אדמה, לימון כבוש, אריסה שזה בדרך כלל הקלאסיקה. יש כמובן אפשרות לגוון ולמלא את הלחמנייה המטוגנת בכל מילוי שרק יעלה בדעתם, מה שיעשה את שולחן השוק על בסיס הפריקסה למגוון מאוד ולבעל אפשרויות לאין ספור.

שולחן שוק צמחוני

אז דברנו על שולחנות שוק מכל הסוגים. חלביים לצד בשריים. אך מה עם האוכלוסייה הצמחונית?
עבורם ישנה האפשרות של שולחן שוק צמחוני. זוהי אופציה מעולה שלמעשה עשויה להוות פתרון מעולה לאירועים אשר בהם עתידים להשתתף אורחים המקפידים על תפריט צמחוני. זה גם יכול להתאים לאירועים בהם עתידים להשתתף אנשים שומרי כשרות. יהיה להם הרבה יותר קל להתגמש ולסעוד באירוע אם הם ידעו כי אין כל מאכל בשרי ואפילו חלבי על גבי שולחן ההגשה.
התפריט הצמחוני עשוי לכלול מוצרים שמדמים את הדבר האמתי והבשרי אך עם רכיבים על טהרת הפרווה בלבד. כך למשל יש שניצל צמחוני, המבורגר צמחוני ואפילו מילוי של עראיס.

 

אולי יעניין אותך לקרוא:

שולחנות שוק לאירועים
מחבר המאמר
המאמר נכתב ע"י צוות שולחנות שוק, אנו עוסקים בשירותי שולחנות שוק לכל סוגי האירועים: מסיבות רווקות, בר/בת מצווה, ערבי חברה וגיבוש, ימי הולדת, כנסים, השקות, תערוכות, חתונות ועוד… לקרוא עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.
איך להכין שולחן שוק

איך להכין שולחן שוק?

מתכננים אירוע עסקי? מפגש משפחתי? רוצים להכין שולחן שוק ייחודי ומפנק לאורחים? לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר. שולחן שוק היא בחירה מוצלחת ומתאימה שתיתן לכם תמיד את המענה המדויק. שזה אומר אוכל טוב וטעים, הגשה נוחה ואסתטית וכמובן גם אורחים מרוצים.

קרא עוד »
מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק? שולחן שוק הפך זה מכבר לאופציה המועדפת בקרב רבים שרוצים להגיש את התקרובת של האירוע בצורה ייחודית ושונה מהמוכר. המשיכו לקרוא…

קרא עוד »
שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן שוק כבר הפך מזמן לאופציה מועדפת הן עבור מארגני האירועים והן עבור האורחים. כמעט ואין מי שלא מתלהב משולחן שוק באירוע. השולחן הצבעוני העמוס בכל

קרא עוד »