מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק
מה זה שולחן שוק? שולחן שוק הפך זה מכבר לאופציה המועדפת בקרב רבים שרוצים להגיש את התקרובת של האירוע בצורה ייחודית ושונה מהמוכר. המשיכו לקרוא...

תוכן עניינים 

עם זאת חשוב להם שיהיו מנות מכובדות וגדולות לכל סועד ולא יהיה מי שייצא רעב מהאירוע. שולחן השוק עונה על הדרישות הללו כאשר מדובר בשולחן גדול, צבעוני עם מגוון מנות והרבה אפשרויות מה שיהפוך את כל הסוגייה הזו של הכיבוד לאירוע לפתרון המושלם וגם הטעים ביותר.

שולחן שוק עם כל האפשרויות

שולחן שוק עשוי להכיל ולהציע כמעט כל דבר.

כל סוג וכל סגנון של כיבוד שרק תרצו תוכלו להגיש בפורמט הזה של שולחן השוק.

שולחן שוק בשרי

שולחן השוק יכול להכיל אוכל בשרי שזה אומר בשרים מכל סוג שרק יעלה על דעתכם. החל מבשרים שירדו מהגריל ישר אל השולחן וכלה בשניצלים או המבורגרים טריים.

ברור שלצד מנות הבשר תוכלו להגיש כמעט כל תוספת מתאימה. ירקות טריים, צ'יפס, אורז, מטבלים שונים וכן הלאה.

שולחן שוק בשרי הוא שולחן שוק די קלאסי והוא מתאים בעיקר לאירועים הנערכים החל משעות הצהריים המאוחרות וכמובן גם בשעות הערב.

שולחן שוק חלבי

שולחן שוק חלבי זהו שולחן המציע תפריט חלבי מכל סוג או סגנון שרק תבחרו. זה יכול להיות תפריט עם מנות קלילות כמו מטבלי גבינה, לחמניות ביס קטנות וירקות חתוכים וזה גם יכול להיות תפריט על מנות כבדות ומושחתות. כמו פסטות מוקרמות, לזניה, פיצות, בורקסים ועוד.

שולחן השוק החלבי עשוי להתאים לכל סוגי האירועים, גם כאלה הנערכים בשעות הבוקר.

שולחן שוק צמחוני

יש מי שרוצה להגיש בשולחן השוק אוכל פרווה שהוא צמחוני. כך אפשר יהיה להיות בטוחים כי כל מי שישתתף באירוע לא יהסס להתכבד מהמנות המוגשות. גם שומרי הכשרות, גם המתנזרים מבשר וגם אלו שיש להם אלרגיה למוצרי חלב.

שולחן השוק הצמחוני עשוי להכיל מנות מגוונות ושונות.

גם סלטים חיים וגם מנות עם ירקות מבושלים. קטניות שישתלבו נהדר בסוגים וסגנונות שונים של מנות לצד מנות שיהיו על בסיס סויה. אפשר ליצור שניצלים או המבורגר צמחיים ואפילו עראיס שידמה ממש את הדבר האמתי אך עם 'טחון' צמחוני.

שולחן שוק מתוק

יש מי שלא רוצה ללכת על ארוחה של ממש אלא יותר בסגנון קליל מתוק של תקרובת נחמדה של מנות שלא אוכלים כל יום. גם את זה אפשר להגיש בשולחן השוק. אוכל שהוא בסגנון של ממתקים, מוסים טעימים, עוגות מעניינות וכן הלאה.

 

שולחנות שוק לאירועים
שולחנות שוק לאירועים

שולחן שוק – הדרך ללב של האורחים שלכם

מחפשים דרך לחמם את הלב של כל אורח שבא להשתתף באירוע שלכם? רוצים להעניק לכל מי שבא את התחושה שאכן ציפיתם לו ואתם מעריכים את בואו? שולחן השוק השופע בהחלט יעשה את העבודה!

שולחנות שוק לאירועים
מחבר המאמר
המאמר נכתב ע"י צוות שולחנות שוק, אנו עוסקים בשירותי שולחנות שוק לכל סוגי האירועים: מסיבות רווקות, בר/בת מצווה, ערבי חברה וגיבוש, ימי הולדת, כנסים, השקות, תערוכות, חתונות ועוד… לקרוא עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.
איך להכין שולחן שוק

איך להכין שולחן שוק?

מתכננים אירוע עסקי? מפגש משפחתי? רוצים להכין שולחן שוק ייחודי ומפנק לאורחים? לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר. שולחן שוק היא בחירה מוצלחת ומתאימה שתיתן לכם תמיד את המענה המדויק. שזה אומר אוכל טוב וטעים, הגשה נוחה ואסתטית וכמובן גם אורחים מרוצים.

קרא עוד »
שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן שוק כבר הפך מזמן לאופציה מועדפת הן עבור מארגני האירועים והן עבור האורחים. כמעט ואין מי שלא מתלהב משולחן שוק באירוע. השולחן הצבעוני העמוס בכל

קרא עוד »