אוכל למסיבת יום הולדת שהולם את האירוע

מסיבת יום הולדת
מסיבת יום הולדת היא מסיבה שאין לה באמת הגדרה ברורה מבחינת התפריט שלה. אוכל למסיבת יום הולדת יכול להיות כמעט כל דבר. החל מכיבוד קל ומתוק וכלה בכיבוד עשיר, בשרי ויוקרתי.

תוכן עניינים 

אז מה תכינו למסיבת יום ההולדת? מה דעתכם על שולחן שוק שיפתיע את האורחים בצבעוניות, בריחות ובעיצוב המדהים שלו?

אוכל למסיבת יום הולדת זה אתגר שהוא לפעמים הופך להיות מורכב. הסיבה לכך היא פשוטה. בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות ובגלל שהמגוון הוא עצום. הרי שהבחירה במנה הרצויה הופכת להיות ממש מאתגרת. השאלה היא איך מגיעים לבחירה הנכונה וכיצד מחליטים מה יהיה התפריט.

מי ומי בחוגגים?

השאלה הראשונה שאתם אמורים לשאול את עצמכם היא מי עומד להשתתף באירוע.

יש הבדל גדול בין אירוע המיועד לילדים לבין אירוע שעומדים להשתתף בו קהל בוגר. כך גם יש הבדל בין סגנון ואופי של קהל. כמו לדוגמא הבדלים מבחינת מוצא או עדה. לא כל אוכל ולא כל סוג של תפריט עשוי להתאים לכל סגנון אופי של קהל. לבחירה הנכונה ולהתאמה יש הרבה מאוד מה לומר.

מתי ייערך האירוע?

לשעה בה ייערך האירוע כמו גם לעונה בו מתקיים האירוע. יש גם כן הרבה מאוד מה לומר לגבי הבחירה והתפריט.

באירוע שנערך בשעות הבוקר תוכלו להגיש אוכל קליל יותר ביחס לאירוע שנערך בשעות הצהריים המאוחרות או בערב.

מה הסגנון שאתם רוצים?

כפי שכבר ציינו, אירוע של יום הולדת יכול להיות כמעט כל דבר. אתם צריכים להחליט מה הסגנון שאתם רוצים שיהיה באירוע. האם בא לכם ללכת על שולחן מתוק שיכלול ממתקים. עוגות וחטיפים או שמא אתם מעדיפים  שולחן שוק כבד יותר שיכלול ארוחה של ממש.

גם כאן אתם אמורים להתחשב באופי של האורחים שיבואו לאירוע. אם אלו ילדים צעירים, ברור שעדיף ללכת על ממתקים וחטיפים. אם הקהל הוא קהל בוגר. תוכלו להכין ארוחה של ממש שיכלול בשרים עם תוספות, סלטים מעניינים. וכמובן גם לחמים. תוכלו גם ללכת על שולחן חלבי שיכלול אורחת גורמה חלבית. למעשה כל האפשרויות פתוחות ואתם רק צריכים להחליט.

מי יכין עבורכם את שולחן השוק ליום הולדת?

אז נראה לכם כי מדובר בסיפור לא מידי מרוכב שלא ידרוש ממכם יותר מידי היערכות. האמת היא שמדובר בעריכה שאם היא לא תיעשה כמו שצריך.שולחן השוק לא ימשוך את האורחים. הוא לא ייראה טוב ולא ממש בטוח שכולם יצאו שבעים ומרוצים מהאירוע.

כדאי מאוד לפנות אל אנשי מקצוע שיש להם את הידע המקצועי איך וכיצד לתכנן. את שולחן השוק ויש להם גם את הפרקטיקה איך לבצע את הכול בפועל.

ארוחה חגיגית ליום הולדת בשולחן שוק, מומלץ בכל פה!

שולחנות שוק לאירועים
מחבר המאמר
המאמר נכתב ע"י צוות שולחנות שוק, אנו עוסקים בשירותי שולחנות שוק לכל סוגי האירועים: מסיבות רווקות, בר/בת מצווה, ערבי חברה וגיבוש, ימי הולדת, כנסים, השקות, תערוכות, חתונות ועוד… לקרוא עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.
איך להכין שולחן שוק

איך להכין שולחן שוק?

מתכננים אירוע עסקי? מפגש משפחתי? רוצים להכין שולחן שוק ייחודי ומפנק לאורחים? לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר. שולחן שוק היא בחירה מוצלחת ומתאימה שתיתן לכם תמיד את המענה המדויק. שזה אומר אוכל טוב וטעים, הגשה נוחה ואסתטית וכמובן גם אורחים מרוצים.

קרא עוד »
מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק

מה זה שולחן שוק? שולחן שוק הפך זה מכבר לאופציה המועדפת בקרב רבים שרוצים להגיש את התקרובת של האירוע בצורה ייחודית ושונה מהמוכר. המשיכו לקרוא…

קרא עוד »
שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן קינוחים בסגנון שוק

שולחן שוק כבר הפך מזמן לאופציה מועדפת הן עבור מארגני האירועים והן עבור האורחים. כמעט ואין מי שלא מתלהב משולחן שוק באירוע. השולחן הצבעוני העמוס בכל

קרא עוד »